alwaysanne.reismee.nl

Bangkok

Wauw! Wauw waren mijn eerste twee dagen heftig en geweldig tegelijk!

Mijn vliegreis was echt niet relaxed. Als ik aan het eten aan boord denk wordt ik weer misselijk en het gezin dat twee rijen voor me zat zijn ook niet mijn beste vrienden maar ik heb het overleefd! Meteen toen ik aankwam ontmoette ik een groep mensen waar ik mee naar Wat Pho ben geweest. De details van alle tempels waren heel mooi. Daarna zijn we naar de Sky Bar gegaan. Dit is compleet met een dress code: casual chique. Gelukkig voldeden mijn All Stars, grijze spijkerbroek en blauwe tanktop. Het uitzicht was prachtig. Ik realiseerde me toen pas hóe immens groot Bangkok is. Diezelfde avond heb ik kennis gemaakt met het gestoorde uitgaansleven opkhao san road. Na een paar biertjes van een euro ging ik om half 2 snachts ein-de-lijk slapen, wat ik wel had verdient na bijna 40 uur wakker te zijn geweest. Op dag 2 heb ik dan ook vooral genoten van de airconditioning van het hostel en ben ik 's avonds vertrokken met de nachttrein naar Chiang mai. Ik ben benieuwd wat deze stad me gaat brengen.

Dingen die ik nu al heb geleerd:

- Smeer overal, en ik bedoel OVERAL, deet want anders vinden muggen net die ene vierkante centimeter om je 8 keer te steken (true Story)

- Koop geen monybelt van de HEMA voor €3,95 want die gaat binnen 2 dagen kapot.

- Bangkok stinkt

- Alles komt goed

Liefs, Anne

Reacties

Reacties

Birgit en papa

Hee lieve Anne,

Wat een belevenissen hè!? En dat nog 58 dagen...????. Jij was bang voor eenzaamheid!? Leuk dat je zo iedereen op de hoogte houdt maar die prive-appjes blijven ook leuk. Geniet fijn verder, benieuwd waar je nu dat geld bewaart...let goed op hè!

xBirgit en papa.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!