alwaysanne.reismee.nl

Chiang Mai & Pai

Ik ben hier nu 9 dagen maar het voelt alsof ik al maanden onderweg ben. Elke dag gebeuren er zo veel dingen en ontmoet ik zo veel nieuwe mensen. Ik heb al massages gehad, pedicure, olifanten ontmoet, door de jungle heen geziplined (aan een soort koord door de jungle heen), cocktails gedronken, markten gezien, nieuwe zonnebrillen gekocht én kwijtgeraakt, mijn all stars vergeten in Bangkok, een scooter gehuurd, in watervallen gezwommen, de Pai canyon gezien en prachtige uitzichten gezien. Het dorpje waar ik nu ben heet Pai, het is een heel schattig dorpje met veel leuke winkeltjes en restaurantjes. Ik slaap hier in een hutje gebouwd van bamboe en een bed die zo hard is dat ik er blauwe plekken van krijg, maar de mensen zijn echt heel gezellig en relaxed. Morgen vertrek ik weer naar Chiang Mai met een meisje die ik hier heb ontmoet, Alya en moet ik afscheid nemen van Lisa waarmee ik de afgelopen week bijna elke dag mee ben geweest. Zondag ga ik naar de eilanden in het zuiden! Ik verheug me er ontzettend op maar ik hoor van iedereen dat het daar nu non stop regent...als ik mijn scuba diving diploma maar kan halen!