alwaysanne.reismee.nl

Het zuiden

Wat voelde het fijn om van aan te komen in het zuiden van Thailand. Na twee weken in het noorden gezeten te hebben was ik echt toe aan het strand en de zee. En nog een hele fijne verrassing: de zon schijnt! Weer een bevestiging dat je het weerbericht niet kan vertrouwen. Natuurlijk regent het wel elke dag voor een half uurtje ofzo maar daar kan ik wel overheen komen. Ook was het hostel waar ik op Ko Phagnan zat het fijnste hostel wat ik tot nu toe heb gehad! Er waren warme douches, (ietsje) zachte bedden, een heerlijk zwembad en een enorme bar. Dit allemaal recht aan het strand. Na de eerste tegekke avond heb ik meteen twee nachten bijgeboekt. Ik heb opgetrokken met twee Australische meisjes die me het fijne hebben verteld over hun levens in Sydney en een Engels meisje die na de eerste avond dat ik haar ontmoette mij in eerste instantie niet eens meer kon herinneren. Ik heb 4 dagen vakantie geviers en niks uitgevoerd. (Als je elke avond feest en zwemmen niks noemt). Nu heb ik weer afscheid genomen van Ko Phagnan en ben ik vanmiddag aangekomen in Ko Tao. Mijn hostel is echt een tegenvaller na wat ik hiervoor had en ook nieuwe mensen ontmoeten is hier heel lastig. Maar morgen begin ik met de oriëntatie van mijn vier daagde duikcursus dus ik hoop dag ik daar andere mensen kan ontmoeten.

Heel veel liefs uit Ko Tao!

Reacties

Reacties

Mamsie

Heel veel succes met het behalen van je paddie en fijn om te horen dat je het zo leuk hebt gehad.
Misschien wel goed om tijdens het behalen van je duikbrevet je niet zo kunt feesten! ;-)

Ton en Riet

Hoi Anne,
wat heb jij een leuk en afwisselend programma
geweldig hoe je dit allemaal mag ervaren en ....beleven.
wij wensen je nog heel veel mooie momenten , en............. geniet ervan !!!!!!!!
Veel liefs van ons ,Opa Ton/Oma Riet

Papa

Hoi Anne,
Gefeliciteerd met het behalen van je duikbrevet, kunnen we samen een keer gaan duiken. Goed dat je uit je dipje gekomen bent. Ik weet dat je de komende dagen weer spannende avonturen gaat beleven ik kan niet wachten om het straks allemaal van je te horen. Schat heel veel plezier en .... We appen hè dikke knus paps

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!